Standardowe BMW M5 F10 ma 560 koni mechanicznych i przyspiesza do setki w ciągu 4,4 sekundy. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h lub 305 km/h po wykupieniu pakietu BMW Package Perfomance.
Teraz G-Power sprawia, że jest jeszcze mocniejsze i szybsze. G-Power Bi-Tronic III daje 640 KM i 777 Nm. 21 calowe felgi aluminiowe G-Power "Silverstone RS" z oponami Michelin Pilot Sport Super w wymiarze 265/30 ZR 21 i 305/25 ZR 21, gwintowane zawieszenie, układ wydechowy ze stali nierdzewnej i ceramiczny układ hamulcowy - to pakiet dla G-Power BMW M5 F10.
G-Power Bi-Tronic III znacznie zwiększa moc silnika BMW bez wpływu na jego zdrowie i termiczną wytrzymałość. Oczywiście, wszystkie standardowe zabezpieczenie silnika i diagnostyczne funkcje sterowania silnikiem są utrzymywane w pełnym zakresie.
W pierwszym etapie G-POWER Bi-Tronic III popycha standardowe wyjście BMW M5 z 560 KM / 680 Nm na bardziej odpowiednie 640 KM i 777 Nm.
Naturalnie osiągi skorzystają z tego. Od 0 do 100 km/h - 3,9 sekundy i 11,9 sekund od 0 do 200 km/h .
Przygotowane w ten sposób, G-Power M5 F10 idzie w ślady legendarnego G-Power M5 HURRICANE RR, tamten w ostatecznej wersji miał 800 KM, a maksymalna prędkoś wynosiła 372 km/h - to najszybszy sedan w świat. I oczywiście 640 KM stworzone dla nowego BMW M5 F10 to dopiero początek, gdyż w G-Power M5 HURRICANE II rozwoju dzieje się w pełni sił.
I tak zawsze można dodać autu więcej koni niż ma, na pewno jest więcej zakładów które wyciągną więcej z takiego M5, ale są one mało popularne, albo nie mają dużego kapitału aby zaprezentować swój projekt, dlatego o G-POWER się dużo pisze !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz